BLOG MMstudio

SEO optimizacija - kaj pravi statistika? (2. del)

Objavljeno: 15.05.2020
V prvem delu z naslovom SEO optimizacija - kaj pravi statistika?, smo predstavili nekaj zanimivih statističnih podatkov, ki so jasno pokazali kako pomembna je SEO optimizacija za vsako podjetje, ustanovo, trgovino itd., ki se s svojimi storitvami in izdelki pojavlja na internetu. Danes vam predstavljamo še nekaj dodatnih zanimivosti, ki bodo samo podkrepili dejstvo o pomembnosti SEO optimizacije..
V prvem delu z naslovom SEO optimizacija - kaj pravi statistika?, smo predstavili nekaj zanimivih statističnih podatkov, ki so jasno pokazali kako pomembna je SEO optimizacija za vsako podjetje, ustanovo, trgovino itd., ki se s svojimi storitvami in izdelki pojavlja na internetu. Danes vam predstavljamo še nekaj dodatnih zanimivosti, ki bodo samo podkrepili dejstvo o pomembnosti SEO optimizacije..

10.    20% vseh iskanj na Googlu je opravljeno prvič do tedaj

Kar 20% vseh iskanj na Googlu, do takrat še nikoli ni bilo opravljenih. Spletni iskalnik najde naše poizvedovanje s pomočjo svojih algoritmov, ki temeljijo na podlagi ogromnega števila preteklih iskanj.

11.    Med vsemi ljudmi je kar 80% takšnih, ki s pomočjo iskalnikov poizvedujejo po lokalnih informacijah

80% vseh ljudi bo informacije o lokalnih zadevah, dogodkih, trgovinah, lokacija itd. poiskalo s pomočjo spletnih iskalnikov.

12.    Polovica vseh mobilnih uporabnikov, bo pred obiskom fizične trgovine, poiskalo informacije s pomočjo spletnega iskalnika

Mobilni uporabniki pri iskanju s pomočjo spletnega iskalnika, največkrat poizvedujejo po delovnem času trgovin, njihovi ponudbi, lokaciji in navodilih za pot do izbrane trgovine. SEO statistika pravi, da kar 50% vseh, ki so poizvedovali o zgornjih informacijah s pomočjo mobilnega telefona, istega dne tudi obišče trgovino. Zgoraj omenjena statistika jasno kaže na pomembnost optimizacije za lokalna iskanja.

13.    18% vseh lokalnih iskanj vodi do končnega nakupa

Statistika pravi, da ima kar 18% lokalnih poizvedovanj s pomočjo spletnega iskalnika, za končni rezultat opravljen nakup oz. opravljeno storitev v istem dnevu, kot se je zgodilo poizvedovanje.

14.    75% vseh potrošnikov namenja večjo pozornost oglasom, ki so prilagojeni njihovi lokaciji


Kar 75% vseh potrošnikov si želi, da bi se jim prikazovali zgolj oglasi, ki so relevantni za njihovo lokacijo prebivanja. Pri lokaciji se lahko omejimo na mesto prebivanja oz. mesto z bližnjo okolico.

15.    54% vseh potrošnikov bo med iskanjem lokalnih informacij poizvedovalo o delovnem času posameznih trgovin in drugih ustanov

SEO statistika, ki obravnava lokalne poizvedbe pravi, da je med vsemi potrošniki kar 54% takšnih, ki med lokalnimi informacijami na spletu poizveduje o delovnem času trgovin in drugih ustanov. 53% potrošnikov ob tem poišče tudi usmeritve za pot do izbranih ustanov, 45% potrošnikov pa bo s pomočjo spletnega iskanja poizkušalo pridobiti informacije o razpoložljivosti izdelkov in storitev oz. o zalogi izbranih dobrin.

16.    51% uporabnikov mobilnih telefonov, je med spletnih iskanjem slučajno naletelo na novo podjetje ali nov izdelek

Več kot polovica vseh uporabnikov mobilnih telefonov, je med surfanjem po internetu, slučajno naletelo na novo podjetje oz. nov izdelek, ki ga do tedaj še niso poznali. Spletne strani, ki so optimizirane in prilagojene mobilnim napravam, imajo tudi statistično gledano, večjo možnost, da bodo pridobili nove obiskovalce.

17.    92% vseh potrošnikov bo izbralo usluge podjetja, ki se nahaja na prvi strani med vsemi prikazanimi zadetki

Kako zelo pomembna je SEO optimizacija kaže tudi dejstvo, da bo kar 92% vseh potrošnikov, izbralo usluge podjetja, ki se nahaja na prvi strani med najdenimi zadetki spletnega iskalnika.

18.    88% vseh potrošnikov verjame spletnim ocenam in kritikam enako močno, kot verjame ocenam in kritikam ter priporočilom najbližjih sorodnikov in prijateljev

Kot smo že omenili, je v današnjih časih prisotnost na internetu nuja za vsako resno podjetje oz. ustanovo. Prav tako je zelo pomembno, da smo na internetu predstavljeni v najboljši možni luči, da so naši izdelki in storitve s strani kupcev dobro ocenjeni in komentirani, saj to močno vpliva tudi na vse preostale potencialne kupce in obiskovalce.
 
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski CMS Minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine design odziven design hiter nakup SEO optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine CRM sistem ERP sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopyfy spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek digitalni marketing vsebinski marketing oglaševanje Google ADS Google oglaševanje socialna omrežja Facebook oglaševanje B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje optimizacija spletnih strani SEO optimizacije Google spletni iskalniki SEO spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja CGP celostna grafična podoba spletnih trgovin Google Analytics spletna analitika spletno mesto Google Ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.