BLOG MMstudio

SEO optimizacija - kaj pravi statistika? (1. del)

Objavljeno: 12.05.2020
Vsem je jasno, da je glavni cilj SEO optimizacije uvrstitev spletne strani na prva mesta pri spletnih iskalnikih in posledično s tem tudi dvig obiskanosti spletne strani. Danes in v naših naslednjih zapisih vam bomo predstavili nekaj statističnih podatkov, ki govorijo o vsej pomembnosti SEO optimizacije..
O pomembnosti SEO optimizacije smo pisali v nekaj naših preteklih blogov. Vsem je tako že jasno, da je glavni cilj SEO optimizacije uvrstitev spletne strani na prva mesta pri spletnih iskalnikih in posledično s tem tudi dvig obiskanosti spletne strani. Poleg tega smo pisali tudi o tem, kako se lotiti SEO optimizacije in na kaj vse moramo biti pri tem pozorni. Danes in v naših naslednjih zapisih, pa vam bomo predstavili nekaj statističnih podatkov, ki vam bodo pomagali pri razumevanju pomembnosti SEO optimizacije..


1.    Google ostaja vladar

Google je tudi v letu 2018 ostal vladar med vsemi spletnimi iskalniki. Njegov delež med vsemi iskalniki predstavlja 73,28%. Sledita mu kitajski Baidu z 13,19% deležem ter Bing z 7,85% deležem na trgu.

2.    Google številka 1 tudi med mobilnimi uporabniki

Google je svojo nadvlado demonstriral tudi med mobilnimi uporabniki, kjer je 96% vseh spletnih iskanj opravljeno prav s pomočjo iskalnika Google. Z ogromnim zaostankom mu med mobilnimi uporabniki sledi Bing.

3.    70-80% uporabnikov interneta ignorira sponzorirane rezultate iskanja

Pomembnost organskega rangiranja jasno pokaže naslednja statistika. Kar 70-80% vseh uporabnikov ne bo odprlo sponzoriranih strani, ki se pojavijo med zadetki ob njihovem iskanju.

4.    Kaj pomeni padec Googla?

Leta 2013 smo bili priča nenavadnemu dogodku. Za nekaj manj kot 5 minut je prišlo do padca spletnega iskalnika Google. Rezultat? Padec celotnega prometa na internetu za kar 40%.

5.    21% vseh uporabnikov interneta klikne na več kot zgolj en rezultat iskanja

Približno petina vseh uporabnikov spletnih iskalnikov, bo med ponujenimi rezultati iskanja, kliknila na več kot zgolj eno ponujeno možnost. Razlog za to je najverjetneje ta, da na prvi ponujeni spletni strani niso našli vseh potrebnih informacij, ali pa so zgolj želeli preveriti informacije, ki so jih dobili na prvi ponujeni strani. Predstavljen odstotek kaže na pomembnost uvrstitve med prve rezultate iskanja.

6.    60% vseh uporabnikov spletnih iskalnikov, bo kliknilo na enega izmed prvih treh rezultatov iskanja

Po tem, ko so preskočili ponujene oglasne vsebine, bodo uporabniki spletnih iskalnikov v kar 60% primerov, obiskali eno izmed prvih treh ponujenih spletnih strani. Uvrstitev na prva tri mesta, bo tako močno pripomoglo k izboljšanju obiskanosti vaših spletnih mest.

7.    50% vseh iskanj vsebuje 4 ali več ključnih besed

 Verjetno vas bo presenetilo dejstvo, da smo ljudje pri uporabi spletnih iskalnikov pravzaprav zelo neuspešni oz. se še vedno ne zavedamo logične uporabe le-teh. Za posamezno iskanje se v več kot 50% primerov uporabi več kot 4 ključne iskane besede. V večini bi takšno iskanje lahko tudi skrajšali. Enostaven primer: namesto, da v Google vnesemo iskanje »kakšno bo vreme v Ljubljani«, se lahko enostavno vpiše zgolj »vreme Ljubljana«.

8.    Strani, ki so uvrščene med prvih 10 rezultatov, vsebujejo v povprečju več kot 2000 besed

Očitno je, da trenutni Googlov algoritem, daje prednost stranem z več vsebine. Med prvimi 10 rezultati iskanja, bomo skoraj vedno našli spletne strani, ki vsebujejo več kot 2000 besed.

9.    Googlov algoritem se spremeni več kot 500x na leto

Kako pomembno je slediti vsem novostim in spremembam na področju SEO optimizacije, jasno pokaže že dejstvo, da se Googlov algoritem spremeni več kot 500x na leto. To pomeni, da moramo biti pri SEO optimizaciji vedno pozorni na vse spremembe ter, da je SEO optimizacija stalen proces in ne zgolj enkratna aktivnost na naši spletni strani.

Predstavili smo vam nekaj osnovnih statističnih podatkov, iz katerih je že moč razbrati kako pomembna je SEO optimizacija pri uvrstitvi na visoka mesta spletnih iskalnikov ter kako zelo pomembni so spletni iskalniki za naš uspeh na internetu. Naslednjič nadaljujemo s še bolj zanimivimi statističnimi podatki in informacijami..
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski CMS Minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine design odziven design hiter nakup SEO optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine CRM sistem ERP sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopyfy spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek digitalni marketing vsebinski marketing oglaševanje Google ADS Google oglaševanje socialna omrežja Facebook oglaševanje B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje optimizacija spletnih strani SEO optimizacije Google spletni iskalniki SEO spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja CGP celostna grafična podoba spletnih trgovin Google Analytics spletna analitika spletno mesto Google Ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.