
Content marketing. Kakšna je zgodba vaše blagovne znamke?
Content marketing je marketinška tehnika kreiranja in distribucije relevantne in vrednostne vsebine, z namenom pritegniti, pridobiti in komunicirati s ciljnim, točno določenim občinstvom.
V bistvu je content marketing umetnost približanega
komuniciranja z vašimi potrošniki, brez vsiljive vsebine namenjene prodaji. Namesto promocije vašega izdelka ali storitve, vašim kupcem podajate zanimivo
zgodbo, ki poveča poznavanje informacij o vaši blagovni znamki. Bistvo te strategije je prepričanje, da če boste, kot podjetje, vašim kupcem zagotavljali konsistentne, trajne in dragocene informacije v obliki zgodbe, vas bodo gotovo nagradili s svojo pripadnostjo in zvestobo vaši blagovni znamki.
Izvirna, realna ali tako imenovana
pametna vsebina ima moč, je
profitabilna, izraža vrednost, predvsem pa omogoča pospešeno širjenje med
uporabniki.
Zakaj content marketing?
Tradicionalni marketing nagovarja potrošnike, content marketing komunicira s potrošniki.
Glavni cilji content marketinga so povečati prepoznavnost blagovne znamke, pridobiti čim večje število potrošnikov ter ojačati njihovo zvestobo oziroma lojalnost.
Dobra
vsebina povzroči, da se potrošnik ustavi… prebere… razmisli…aktivira... na drugačen način.
Ja, res lahko ustvarite promocijo, ki je pričakovana in resnično poskrbi za povezavo s potrošniki! Lahko razvijete in izvajate "prodajo" s pomočjo sporočil, ki so zaželjena, mogoče celo zahtevana s strani vaših strank.
Content marketing je daleč od vsiljivega oglaševanja, ki nas bombardira vsako minuto, vsak dan. Se vam sliši zanimivo? Verjamete? Če je tako, nas kontaktirajte in odgovorili vam bomo na vsa vprašanja v zvezi s
content marketingom, ki bo izboljšal vaš posel, v vaših potrošnikih pa vzbudil več zanimanja.
S sodelovanjem z vami bomo spoznali, razumeli vašo blagovno znamko in vaš posel ter tako ustvarili vsebinske strategije namenjene prenosu velikih idej.