MMstudio logotip
30. november 2015 /Mina@MMstudio
3 namigi za ustvarjanje newslettra

Kakšno je vaše mnenje o e-mail marketingu? Nesmiselen, brezciljen, neučinkovit, zastarel? Kaj pa če vam namignemo dejstvo, da e-mail marketing prinaša 4,300 % ROI? Morda boste zdaj nanj gledali z nekoliko drugačnega stališča, kajne?

V spodnjem besedilu smo za vas pripravili namige za pripravo newslettrov, ki bodo vašim bralcem sporočili natančno tisto, kar želite.

 

1. Odločite se, kaj želite doseči in vztrajajte pri tem

Kaj je razlog, da pošiljate bralcem sporočilo? Identificirajte ključno sporočilo oziroma akcijo, ki jo želite sprožiti s poslanim sporočilom. Želite, da se bralci udeležijo dogodka? Kupijo nov izdelek? Se vpišejo na vaš tečaj? Prenesejo datoteko, ki jo pošiljate?

Pomembno je, da na tej točki razumete ciljno skupino, ki jo targetirate in ključno dejanje, ki je pomembno pred vsemi drugimi. Vaše sporočilo mora namreč očarati bralca, da se loti točno tega dejanja.

 

2. Zadeva sporočila mora prositi po tem, da bralci odprejo sporočilo

Vaše sporočilo v povprečju odpre petina prejemnikov. To pomeni, da približno 80 % strank nikoli ne bo videlo vašega sporočila. Privlačna zadeva sporočila je torej ključnega pomena, saj mora neposredno odražati vsebino vašega sporočila in hkrati napeljati vaše stranke da odprejo sporočilo.



3. Sporočilo naj bo jasno in urejeno

Besedilo vašega sporočila naj bo napisano jasno in enostavno za branje. Skušajte najti ravnotežje med informacijami in vizualno privlačnimi fotografijami. Če želite, da bralci kliknejo na določeno povezavo ali preberejo več teksta, mora biti vaš poziv k dejanju jasen in nedvoumen, z dobro obrazložitvijo zakaj naj bi to storili, saj je običajno klikanost povezav v elektronskih sporočilih le 2-3 %.

Call to action je privlačen

  • Če so uporabljeni akcijski glagoli
  • Če je kratek in jedrnat
  • Pritegne pozornost z iznajdljivim oblikovanjem
  • Če uporablja besede kot so »zdaj«, »omejen«.



Oznake
program zvestobe podjetje kupcitimemerjenje delovnega časaweb designresponsive designstorytellingmarketingzabavae-mail newsletterROIdesignbarvefontikolažspletna stran web oglaševanje prepoznavnostdigitalni marketing e-mail marketing družbena omrežja vsebinski marketing Google Adsvsebinski marketing content marketing spletna mesta spletna stran nasveti za digitalni marketing digitalni marketingSEO optimizacija poslovni blog izdelava spletnih strani unikaten design SEO optimizacija varnost spletnega mesta oblikovanje spletnih straniemail marketing marketingsubvencija izdelava spletne strani spletna trgovina izdelava spletne trgovine rezervacijska platforma mobilna aplikacija vavčer za digitalni marketingoblikovanje spletne strani pozitivna uporabniška izkušnja navigacija povpraševalni obrazciobjave družbena omrežja Instagram Facebook Youtube Twitter Linkedin socialno omrežje spletne strani on-site optimizacija off-site optimizacija Google oglaševanjepristajalna stran konverzija vsebinaSpletna trgovina pospeševanje prodaje design gostovanje strežnik SSL certifikat socialna omrežjaspletni nastop optimizacija spletnih strani spletni iskalniki URL META opis ALT opispojavno okno pop up okno uporabniška izkušnja spletne trgovineprenova spletne strani idealna personaFacebook oglaševanje remarketing ciljna publika Facebook Pixel B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina Google SEO optimizacijedigitalna transformacija digitalni razvojSEO spletni iskalnik spletni nastopLinkedIn poslovni uspeh algoritemizdelava unikatne spletne strani CMS CMS sistem vsebinki marketing optimizacijaGoogle Adsorganska pozicija optimizacija spletne stranispletna prodajaspletna trgovina spletni trend odziven design sorodni artikli
Sledite nam
< Nazaj
Sporočite nam vaše želje in ideje, z veseljem vam bomo odgovorili ter z vami delili naše znanje in izkušnje.
059 02 69 26
Ime in priimek
Email
Sporočilo
Vprašajte nas !
MMSTUDIO
Telefon: 070 860 812
E-mail: info@mmstudio.si
Poslovalnica: Vodovodna cesta 92a, Ljubljana
Vodovodna cesta 92a, Ljubljana
MMstudio © 2020. Vse pravice so pridržane. - Sitemap